lördag 17 mars 2012

Stan och träff med M

Idag åkte jag in till stan tidigt. Hade tänkt gå på sh och fynda lite. Skulle även träffa M och umgås lite. Blir inte så ofta längre men alltid lika roligt att ses vännen. Väl på Sh var det mycket folk som vanligt, tyvärr hittade jag inte det jag letade efter idag. Istället bestämde vi oss för att gå på stan och vi gick då till myrorna (hade aldrig varit där förut). Hittade bland annat en jättesöt jeansklänning till grodan där:) Vi passade även på att äta lite och strosa i några affärer.

Innan jag åkte hem fick jag en fotpall till min fåtölj av M som hon inte längre hade användning av, perfekt ju, tusen tack =)

Hemma väntade en promenadsugen hund, men idag hade jag efter mycket promenerande på stan ingen ork att gå mer, får kompensera det imorn istället, inte roligt men vad gör man? Är ju ensam denna helg. Hon verkar dock ha accepterat det och ligger nu o sover i sin korg.. Själv sitter jag nu och vilar i soffan. Har lite ont men tänkte ta ett par citodon och hoppas det lugnar sig.

Idag, vecka 36 (35+0).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar