tisdag 6 mars 2012

Inköpen på ullared

Jag har inte hunnit ta några bilder än och allt kommer jag inte heller ta bilder på men jag tänkte först skriva vad det är jag köpte.

Till Grodan:
En lammullspläd
Insats till badbaljan
Musikmobil till att hänga över sängen
Plastad frotte
Underlakan till vagn
Drag-på lakan till spjälsäng
Påslakan till spjälsäng
Flaskborste
Nappbox att hänga på vagnen samt napphållare
Burkar för förvaring av barnmat samt sked
mössa
strumpbyxor
tajts med fot
sparkdräkt med body
Bomullspinnar för baby


Till mig:
Gymboll
Axelväska
smink
amningslinne
mamma-huvtröja
Onepiece där magen får plats;)
mamma-tröja
Trosor
Strumpor

Till B:
Underkläder
Stor skål till hans soppor
Finskjorta
Hudvård

Till Ronja:
Läderkoppel
5 förp hundbajspåsar
Hundgodis
Hundben x flera
Tugg för att motverka tandsten och dålig andedräkt


Annat:
Fotoalbum
Bordstabletter
Gardiner till sovrummet
Doftgran till bilen
Stor ram



Antar att det är främst babysakerna som ni vill se bilder på så ska försöka ordna det under dagen. Dock köpte jag inte så mycket baby-grejjor denna gång, köpte ju massa i höstas när jag var där. Min syster gjorde däremot en hel del fina babyinköp, hon har haft lite mer is i magen än jag och inte köpt så mycket innan, men nu så börjar hon allt fixa och dona hon med;)

Min andra syster köpte mycket fint hon med, dock hann jag inte se allt (hennes vagn var ju delvis fylld med syster J's grejjer då hon inte hade någon egen vagn), men det blev en del kläder och inredningsgrejjer där om jag inte har helt fel? =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar