lördag 24 mars 2012

Lullig

Natten var lång, runt 4 fick jag ont men tog 2 citodon och kunde därefter sova ett par timmar.

I morse togs en ny ctg-Kurva allt såg bra ut där. fick träffa en ny läkare (igen) o hon ville ha nytt njur-ul så ska på det någon gång idag. Hon bokade även in ett tillväxt-ul som jag ska göra på onsdag, även om de inte är så extremt tillförlitliga så är det bra att få ett hum om hur stor grodan är, jag tror att hon är stoor;) det är väl oxå bra för dem att se om de nu tänkt sätta igång mig innan Bf så hon inte är för liten, svag är hon iaf garanterat inte;)

Har fått lite struktur på veckan nu iaf, hoppas på mer påfyllning så dagarna går.

Idag - njur-ul
Måndag - träffa läkare A.A
Tisdag - BM besök
Onsdag - tillväxt-ul
Söndag - samtal om hur fortsatt vård ska ske under resterande tid av graviditeten.

Nu har jag precis ätit, fick ont vid 10:00 och tog då 2 citodon, en timme senare hade smärtan inte avtagit så då fick jag en kapsel oxynorm, nu är jag rätt snurrig och kallsvettig. Ska försöka vila men det är lite svårt då jag skulle behöva kissa men det går inte, antar att det är pga medicinen så det borde släppa om en stund, obehagligt är det iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar