söndag 25 mars 2012

Dag 3

God morgon. Ännu en dag med fint väder, längtar efter att få sitta ute o njuta, men det kommer fler bra dagar framöver hoppas jag;)

I natt vaknade jag vid 4:00 igen o fick då 1 oxynorm. Sedan sov jag till 7:30 då jag gick upp o duschade. Fick frukost vid 8:30, och träffade precis dagens läkare (ny igen). hon var trevlig och höll med om att det var bättre jag pratade med dr A.A ist eftersom hon visste mer. Denna läkare ville mest veta om jag hade någon undran idag och hur smärtlindringen fungerar.

Jag tycket faktiskt det funkar hyfsat bra med citodon regelbundet och oxynorm när värken ökar. Oxynorm är starkare o mer snabbverkande än citodon och det bryter av anfallet, så här har jag inte haft ngt anfall, jätteskönt verkligen, hoppas det fortsätter så.

Tänkte visa mitt stick-projekt som jag nu är klar med, ska fästa lite trådar bak bara, men har ingen tillgång till sax och nål så får fixa det när jag kommer hem.

En filt till barnvagnen blev det=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar