söndag 4 mars 2012

Söndag - vilodag

Idag har vi inte gjort många knop. Gårdagen tog verkligen på krafterna och jag somnade snabbt på lördagskvällen (ovanligt för att vara jag). Idag klev jag upp runt 7:30 och kunde duscha innan ronja behövde gå ut. Vasaloppet gick på tv:n naturligtvis (O har tävlat flera ggr, dock ej i år) syster hade vattengympa på kvällen så jag var hemma och sysselsatte mig med ett litet stickprojekt. Ett par söta babysockar blev det, det var lätt att sticka och gick lagom fort :)

Picis och Ajax har hållit mig sällskap (J och O's hundar) i vardagsrummet.

Picis - chihuahuan - gör allt för att få plats i knät men det finns inte så mycket plats i varken mitt eller J's knä för tillfället, dock lyckas han på något vis knöla ner sig ändå;)

Imorn åker jag och ronja hem igen. Det hat varit en rolig och mysig helg här i Borås:)



2 kommentarer:

  1. Aaaw, vad söta små sockar! :) Vilken fin blommig klänning, var har du köpt den? Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, de blev riktigt söta;) Klänningen är en av de 3 jag beställde från bubbleroom =)

      Radera