torsdag 15 mars 2012

Magbild v 35 (34+4)

Tog några bilder igår som jag glömde lägga upp:

Visst är det lite "häng" på magen nu ?
Känns gör  det iaf..
 Klumpig och otymplig är man, går in i allt för att ens hjärna inte fattar hur stor man faktiskt är..
B "roade sig" med att ta lite bilder i tisdags när vi var på förlossningen. Här ligger jag med CTG-apparaten och som synes har jag stenkoll på apparaten (ur bild) som mäter grodans hjärta o mina sammandragningar.

Det blir så "på riktigt" när maskinen visar en sammandragning, man känner dem så mycket mer då och den visar intensiteten på sammandragningen. Kan tänka mig att det är 100ggr mer intensivt under förlossningsarbetet då sammandragningarna gör ONT, nu är det mest som att någon kramar om magen rejält och att det stramar i blygdbenet och korsryggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar