måndag 26 mars 2012

Dag 4

God morgon. Idag blev jag väckt av att 3 BM/usk kom in och ville ha blodprover, ge morgonmedicin och köra en ctg-kurva. Allt på en gång;)

Det var bara att gnugga gruset ur ögonen. Blodproverna för att kolla lever o njurar samt efter tecken på infektion. Ctg visar att jag har ganska mycket sammandragningar men de gör inte särskilt ont, tyvärr.. Hade hellre sett att det kommit igång av sig självt, men men jag är bara i v 36+ så hon ska ju inte komma än, även om det vore skönt. De frågar hela tiden om jag inte fått ngn blödning eller om slemproppen släppt, nädå, tappen är hård och stängd (ofc).. Äsch nu ska vi vara positiva;)

B är på väg och jag hoppas jag kan få gå ut en sväng i solen med honom idag:)

Har precis ätit frukost och grodan är vaken och möblerar visst om därinne idag tror jag:p

lite bilder på morgonens mage och ctg:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar