måndag 2 januari 2012

vilodag

Idag har jag inte gjort något alls. Vaknade kring 4.00 i morse av att jag knappt kunde andas. Fick panik då jag är heltäppt i näsan och har väldigt mkt slem i halsen, är så hes att jag knappt kan prata, skitkul när telefonen ringer.. Så trött på detta elände, febern vill inte heller ge vika.. Är fortfarande döv på vänster öra och vänster öga är helt geggigt så får inte in mina linser, inte särskilt bra eftersom jag endast har ett par gamla glasögon från 6:an som endast duger till att gå omkring här hemma med då jag inte ser mycket med dem heller..Hostan är dock det värsta, hostar så kraftigt att det gör ont i magen..

Nää nu får jag sluta vara så negativ.. Imorn blir det till att ta sig till BM, ska på kontroll och mäta magen. Sedan, beroende på hur jag mår, ska vi även förbi en sväng på babyproffsen =)

Grodan sparkar hej villt, igår blev B riktigt överraskad av alla hårda sparkar som han kunde känna=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar