måndag 9 januari 2012

Båda trollen tingade

Idag har både Coco och Blackie blivit tingade. Jag lade in en annons igår kväll och det tog bara ett par minuter innan de första hörde av sig. Jag är glad att jag bara satte ut mailen och inte mitt telefonnummer för då hade jag blivit totalt ner ringd av folk. Hade ingen aning om att intresset skulle vara så stort för mina finisar =)

Det blir ett medelålders par som tingat Coco så hon flyttar till ett hus på landet utanför Nyköping. Där kommer hon få 2 kattkompisar och en hundkompis. Hon kommer få gå in och ut som hon själv vill. Känns som ett riktigt bra hem för henne =)

Blackie flyttar in till Norrköping hos ett ungt par. Hon blir innekatt och jag tror det kommer funka kanon, verkligen trevliga människor.

Tack och lov är det 1 månad kvar tills de säljs, de blir 12 veckor den 10 februari och jag säljer dem absolut inte innan men i o m att de är tingade och handpenningen är betald så känns det tryggt=)

Coco - 5-6v på bilden (bild tagen av min syster V)
Blackie 5-6v på bilden (bild tagen av syster V)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar