onsdag 25 januari 2012

Magbild v 28

Nya bilder på magen idag, v 28 (27+4)

 Magen växer =)
Syns väldigt tydligt vart livmoderkanten är upptill =p
Kulan framifrån
Mys =) Nu är magen perfekt stor i min mening, lite i vägen men ändå inte för stor, jag kan fortfarande med lite vilja böja mig ner och få på mig skorna och kan duscha som vanligt, fast föredrar att sitta ner, iaf om jag ska raka benen ;) Jackorna går att stänga om jag inte har mer än en tunn tröja under, fast det är knappt, blixtlåset ser ut att sprängas så oftast låter jag jackan vara öppen =p

Lite blåmärken här och där finns det dock då jag lätt glömmer bort magen och går in i saker, hehe. Diskmaskinen (bänkdiskmaskin) är i "perfekt" läge när luckan är öppen så där har jag fått några smällar.. Får väldigt lätt blåmärken så det ser ofta värre ut än vad det är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar