tisdag 17 januari 2012

Stan

Efter besöket på vc igår bestämde vi oss för att ta en tur in till stan. Det var väldigt länge sedan vi var där, då vi numer alltid väljer att åka till Ingelsta och handla istället (det är närmast samt har bra med offentliga toaletter vilket går åt när man är i ett "välsignat tillstånd" som jag är, haha) Men, vi ville kika lite på det som var kvar av rean och bara umgås lite vi två.

Vi gick mest omkring, jag var lycklig över att kunna gå mer än ett par hundra meter utan att få känningar (fanns ingen mat i magen som kunde reta igång gallan).

Vi hittade lite bebiskläder på po.p (jag vet, vi skulle inte handla mer kläder innan vi vet könet men dessa var på halva priset och väldigt söta) En body och ett par baggybyxor blev det;)

Jag hittade även en stor burk bodybutter på the body shop för halva priset som passar utmärkt till att smörja in den växande magen, mangodoft blev det, mums så gott den luktar =). Tyvärr (?) får jag inte ha burken för mig själv då B älskar lotions, bodybutter och salvor att smörja in sig själv med..(ja han har väldigt lätt att få torr hy så han förebygger så gott han kan, dock lite väl mycket enligt min mening;)
Aja, jag är inte snål av mig så vi får väl dela, med överenskommelsen att han får smörja mig på ryggen där jag inte når =P

På Åhlens hittade jag ett tyg för 39;- /metern (rea) så köpte ett par meter så får vi se om jag hittar på något, tyget var lite grövre men hoppas det går ändå.

Sist besökte vi även (såklart) den asiatiska butiken så B kunde handla på sig "lite" nudlar, diverse gojs och kött.

Det var lagom att gå omkring 2 timmar i lugn takt, sedan åkte vi hem.

Idag och imorn jobbar B, sedan blir det färd mot Vimmerby och avsked av vår finaste Nellie..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar