lördag 14 januari 2012

Nya tag =)

Idag mår jag bra! B väckte mig vid 8 och hade då gjort alla morgonsysslor så jag slapp det (ge djuren mat, släppa ut hundarna, bära in ved och göra frukost =) Så det var bara att äta och klä på sig. Vi åkte runt 8:30 till jobbet med honom. Sedan handlade jag lite på maxi innan jag åkte hem igen.

Nu har jag inhandlat lite nyponsoppa, smoothie, juice och fil - så det ska jag äta(?) idag så får vi se om vi kan hålla de dumma känningarna borta och om teorin stämmer eller inte.

Jag vaknar nu ofta på natten av att grodan lever runt där inne. Ofta sparkar det både på höger och vänster sida samtidigt och hade jag inte gjort UL så skulle jag tro att jag hade 2 bebisar i magen, men grodan sträcker väl på sig och sparkar med både ben och armar =p Riktiga fullträffar är det med och hela magen far omkring, väldigt kul att titta på, jag har försökt fånga det på film men det är inte lätt att se till att ha telefonen till hands när det händer. Dessutom är h*n som sagt mest aktiv sent på kvällen och natten.

Tror vi börjar få in en dygnsrytm här.. hmm kvällspigg unge alltså;)

Nästa vecka känns både spännande och extremt jobbig..

Vi ska ju göra 3D-ul på crocus den 20jan, den 21 fyller jag 22år och till helgen kommer syster S med sin sambo till oss, men först ska vi lämna Nellie till de nya ägarna den 19.. och även besikta bilen.
  Mycket som händer alltså men förhoppningsvis blir allt bra tillslut.

2 kommentarer:

  1. Jag är glad att höra att du för tillfället mår bättre och hoppas av hela mitt hjärta att de ska hålla i sig.

    Förstår du har en tuff vecka framför dig, med både roliga och mindre roliga saker.

    tänker på dig fina du!

    kram M

    SvaraRadera
  2. Tack söta du<3 tänker på dig med och hoppas i kan ses snart,

    kram

    SvaraRadera