lördag 7 januari 2012

Tråkig helg

Denna helg är verkligen trist. Hela fredagen var B på körskolan och senare på kvällen hos kompisen P - jättebra att han kunde plugga ordentligt (han har nu klarat B-delen oxå =) och såklart trevligt att träffa P, bara jag som var hemma, fortfarande halvkrasslig, med alla djur och hade tråkigt.
Idag jobbar han, skjutsade honom dit och handlade lite på maxi, sedan dess har jag bara varit hemma och gjort typ ingenting.. Ska hämta honom senare, kring 22 tror jag klockan blir..
Imorn ska han åter till körskolan, han kan koncentrera bättre där och störs inte av alla djur och sysslor här hemma.. Jag ska inte gör något utom att vila.. är trött på att vila.

Låter som att jag inte har ett liv utan honom, haha, inte riktigt sant men när jag var dålig låg jag mest och sov, nu är jag nästan frisk (ingen feber bara lite hosta och täppt), men inte tillräckligt kry för att hitta på något, därmed blir jag så uttråkad.

Om ett par dagar ska jag ringa jobbet och säga att jag vill försöka jobba igen. Jag vill verkligen inte vara hemma enda tills grodan kommer, det är så tråååkigt, och fattig blir man med..

Jag är så otroligt låst här hemma i o m att jag måste passa tider och köra B till och från jobbet, jag avskyr det (speciellt eftersom han inte alltid vet när han slutar utan jag måste finnas tillgänglig hela tiden) så jag kan inte riktigt planera något alls utan det blir mest att jag sitter hemma och inte gör något.. Hoppas hoppas hoppas att han fixar körkortet snart, det skulle verkligen hjälpa oss otroligt mycket, och så skönt det vore att kunna dela på en långkörning så att jag slapp att alltid vara den som får köra, speciellt nu när magen börjar vara i vägen, för att inte tala om alla körningar jag inte vill göra som ny förlöst..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar