lördag 28 januari 2012

magen

Lillan har åter flyttat på sig. Så nu har jag topp-mage. Skönare än på sidan. Ser dock väldigt roligt ut när man ligger ner, B tog bilder från sidan när jag ligger ner och dem vågar jag inte ens lägga ut =P Naveln är numer ett streck, eller ja, snarare halvutbuktande beroende på om jag ligger eller står. Den åker ut och tillbaka mest hela tiden, hehe.

Ganska häftigt att jag trots moderkaka fram nu kan känna hennes lilla huvud på utsidan.

Tycker hon varit lite lugnare nu ett par dagar. I natt kunde jag inte sova  efter en mardröm och var helt säker på att hon dött. Så jag for upp och tryckte både här och där på magen, drack massa vatten och härjade. Sedan fick jag några rejäla sparkar tillbaka (som ett argt "vad väckte du mig för?") och sedan vart det lugnt igen. Usch vad man blir nojjig för minsta lilla. Dock är det viktigt att hålla koll så hon sparkar dagligen, annars är det ofta något som är fel..

Blackie, aka mysungen, låg så sköönt på min "hylla". De är för roliga, jag tog bort henne och la henne hos Kiwi när jag gick upp och stäckte på mig. Så fort jag satte mig i soffan igen så kom hon som på beställning och lade sig i samma position igen och somnade =) Tror de gillar att ligga där uppe då de hör hjärtslagen som är lugnande.

Coco är inte sämre hon, när hon vill ha uppmärksamhet jamar hon HÖGT, tills man noterar henne, då kommer hon snabbt och vill bli uppburen i knät.

De vet vad de vill, de små töserna ;)





Tänk vad smidigt det är att ha 2 hyllplan man kan lasta saker på. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar