tisdag 14 augusti 2012

Tappad iphone..

=( Jag har tappat min iphone. Så dumt, men måste skett när vi åkte buss i förmiddags. Jag hade ett par 3/4 byxor och de har så dumma fickor så telen åker lätt ut, skulle inte haft den i fickan förstås men när man har en liten bebis att hållas koll på så tänker man inte alltid som man annars skulle..

Jag spärrade den direkt när jag kom hem men nu i efterhand skulle jag spårat den via icloud först istället, men visste faktiskt inte ens att man kunde det och nu är det för sent..

Trodde aldrig jag skulle bli så ledsen över en telefon - det visar verkligen hur beroende man är av den, jag har ju allt där i..

Är dock otroligt tacksam över att vi för bara några dagar sedan flyttade över massor bilder från telefonen till den portabla hårddisken, men allt annat.. har verkligen massor info och privata grejer i den. Något som är riktigt dumt är att jag inte haft pinkod på den, så den som tagit telefonen nu har tillgång till massor grejer, känns inte alls bra..

Har hört av mig till östgötatrafiken, men de kollade alla bussar som gått där på fm och ingen har hittat en iphone så det är inget snack om att antingen har någon på bussen tagit den eller så har chauffören tagit den själv.. nackdelen med att ha en attraktiv telefon..

Är dessutom bunden på abonnemanget i ett år till så kan ju inte bara skaffa en ny tele och abonnemang heller..


Åh vad trött jag blir på mig själv!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar