fredag 3 augusti 2012

Dagens träning

Glömde skriva dagens träning i morse.

Det blev 30 min på crosstrainern och brände då 431 kalorier. Känns bra:)

I förrgår var Mimmi dålig så då blev det inget och igår åkte vi iväg till stan på fm så blev inget då heller.. Nu måste jag ju inte träna varje dag men något vill jag helst göra för att hålla igång kroppen. Att köra Crosstrainer varje dag kommer bara göra att jag tröttnar på det men 3-4ggr i veckan ska jag iaf göra. Känns skönt att jag klarar 30 min åt gången nu :)

Något annat som känns bra är att jag inte "trillat dit" en enda gång. Visserligen har det knappt gått 2 v men med tanke på att jag åt något sött i princip varje dag förr så känns det stort för mig.

Har ätit "dessert" 2 ggr. En gång på restaurang med pappa (glass) och en gång igår, då lchf chokladmousse gjord på 86% choklad. Båda gångerna har det varit planerat och måttligt. Då känns det helt ok :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar