fredag 3 februari 2012

Magen v 29

Nu kommer en bildbomb med magbilder från v 29 (28+5), har varit i v-by ett par dagar så tog bilderna med syrrans kamera där =)

Det har fullkomligt exploderat senaste 1-2 veckorna. Innan kände jag inte av några direkta gravidkrämpor alls (allt handlade då om anfallen o njurproblemen) men nu känns det verkligen att jag är gravid. Det är jobbigt att vända sig i sängen, att resa sig från soffan, att klä sig på morgonen osv. Det jobbigaste av allt är dock att ta på sig skorna, för då måste jag böja mig ner - når inte riktigt längre nu med en badboll i vägen.

Samtidigt är det supermysigt oxå, så ska inte klaga allt för mycket =) Grodan sparkar och har sig titt som tätt, igår kväll fick hon in en fullträff så jag nästan tappade andan, busunge <3
 Anl till att det är stökigt bakom är för att jag var hos mamma som var mitt uppe i flyttstöket.
Bar mage. Inga bristningar än, men i natt hade jag en väldigt konstig dröm om att hela magen och brösten var fulla av bristningar i olika? färger.. knas. Antar dock att de lär komma snart, huden vid naveln är superspänd och har fått en lite mörkare ton... jaja inte mkt man kan göra åt saken så varför oroa sig?





 Hallå fötterna?
Mysbula =)

2 kommentarer:

  1. HEJ! vilken fin mage du har! :) Vi har bf samma dag :D .. hehe
    Ha en fin fredag!

    SvaraRadera