torsdag 16 februari 2012

Kändiskåt

Brandon är den mest kändiskåta människa jag känner. Det är helt omöjligt att kolla på tv/film utan att han ska kommentera alla skådisar och berätta ingående vilka de är, vilka filmer de gjort, vem de jobbar med, vart de bor, osv osv...Han har ett stoort intresse för just kändisar mao.

Igår när han kom till jobbet står lyxfällan-bilen utanför herrgården (tv-programmet). Jag hade inte ens noterat det men han ser det direkt och utbrister - där är ju Patrick Grimlund (alltså han kan inte uttala namnet men ni fattar).. Jag tänker, jaja, kul att de sänder från katrineholm, lämnar av B och åker hem.

Senare på kvällen får jag denna mms-bild:

Tydligen hade då Patrick frågat efter kocken efter de ätit så B hade fått komma in och presentera sig och ville då självklart ha ett kändisfoto. De hade pratat lite om mat och familj och vad kläcker då B ur sig.. Joo att hans fästmö (dvs jag) tycker att Patrick är sexig.. What? Vi har aldrig någonsin pratat om utseendet på lyxfällan-killarna öht. Jaja, skitsamma, men det är väldigt typiskt B att säga sådanna saker, jag bara skrattar åt det för jag förstod att han skulle säga något sådant, känner ju honom rätt väl sas.. haha. (samma sak med bilden, han sa att det var jag som ville ha en bild på dem, B vågar nämligen inte står för hur kändiskåt han är utan gömmer sig bakom ursäkten med att JAG vill ha den, hehe)

Nåväl, teamet väldigt nöjda med maten B hade lagat och han sa att han absolut skulle komma dit igen, tycker jag var trevligt sagt av dem.

=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar