onsdag 24 oktober 2012

Sega dagar

Inte mycket som hänt de senaste dagarna.. Jag är ff genomförkyld & hostar så jag sover i v-rummet. Något som är bra med det är iaf att Mimmi äter mindre & mindre på natten nu när jag inte finns i rummet. Igår fick hon välling runt 20:00 & när B kom hem tog han henne till sovrummet (hon hade innan legat på soffan hos mig, vi har henne inte i sin säng nu för det är ingen idé. Hon är så täppt & behöver få koksalt&nässug under natten). Sedan somnade hon om & sov till 05:00. Då ammade jag henne, sedan somnade hon om till 08:30 =)

Skulle ge henne frukost men hade lite stockning i ena bröstet så jag ammade henne istället.

Idag har hon varit lite varm igen & supergnällig.. När ska det ge med sig??

Nåja, dagarna segar sig fram när man själv inte mår toppen & har en gnällig liten.

På fredag kommer iaf syster N, hon ska vara hos oss några dagar =) På lördag ska vi på dop & på söndag är det först babysim & sedan åker vi till Borås. Jag & mina äldre systrar + respektive ( och Mimmi + Stella förstås) ska ut & resa nästa sommar så vi ska planera lite inför det =) krävs en del planering när 6 vuxna & 2 ettåringar ska iväg;)

Nu sover lillan, jag köpte majsvälling till henne - bättre för magen - hon gillar den så vi ger en flaska på kvällen. Nu ikväll höll hon flaskan själv, så sött ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar