fredag 12 oktober 2012

Möblerat om & Spenderat dagen i Vadstena

Idag på morgonen fick jag ett ryck och bad Brandon att hjälpa mig bära ner bokhyllan vi har haft i förrådet en trappa upp. Det är nämligen så att Mimmi börjat intressera sig för våra filmer/böcker/småsaker som finns i lådorna/hyllorna i V-rummet och nu når hon dem med sina långa armar när hon sitter i gåstolen. Därför tyckte jag att det var läge att plocka bort det och sätta in i vårt sovrum så därför passade det utmärka att ta ner bokhyllan. Den är inte jättefin men stabil och rymmer mycket så vi får lov att ha den nu tills vi hittar nått annat.

Detta tog hela morgonen att få ner hyllan från förrådet och flytta om grejerna. Efter lunch åkte B till jobbet och jag & Mirjam åkte mot Vadstena. Vi skulle nämligen hälsa på Cillan, Christian & Lucas. Det var jättemysigt att få komma dit och träffa dem allihopa. Om några veckor ska de få en bebis så nästa gång vi ses har de en ny liten familjemedlem hos sig, så mysigt =)

Min lilla plutta blir faktiskt 6 månader imorn, så fort det går, inget spädbarn längre.

Mimmi & Lucas leker i Lucas nymålade fina rum =)
Mimmi vill gärna "smaka" på Lucas;)
Smakar lite på mattan oxå, tokar;)


Luckas är snäll och ger Mimmi nappen
Det skiljer knappt 20 månader mellan Mimmi & Lucas.
Det röda bordet var fint

Lucas klappade så försiktigt.
Lucas, Cillan & Mirjam. Cillan övar lite på rollen som 2-barnsmamma, inte långt kvar nu =)
Fina =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar