måndag 23 juli 2012

Fredag

Detta inlägg skulle kommit upp i fredags men något krånglade så det lades upp nu istället)

Idag på fm var vi (S, N jag & Mimmi) på utflykt och hamnade bla på brunneby musteri=) vi köpte enbärsdricka, fläderdicka och tranbärssaft samt vitlökskorv;)

Nu på em har Mimmi och jag myst hemma (S&N åkte till v-by efter lunch). Det var välbehövligt efter denna intensiva vecka. Igår köpte jag en lekbricka till bumbon så den invigde vi idag = väldigt uppskattad:) Nu kunde hon ju nå sina leksaker. Vi tränade även magläge på mattan och det gick jättebra. Hon lyfter nu både huvud och bröstkorg, hon vände sig även från mage till rygg=)

Ronja har varit på baksidan och kikat på alla barn som leker i lekplatsen bredvid, jag passade då på att sätta Mimmi i selen och plocka av lite svarta vinbär, de är jättestora och goda, får se vad jag ska göra av dem.

Nu ligger stumpan och sover, så skönt. Hon underhöll oss natten till idag med att verkligen träna rösten.. Från kl 02:00 och framåt, både jag och B var som vandrande zombies i morse.

Bodyn hon har på sig på bilderna har jag sytt, den gjorde jag när jag gick i högstadiet;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar