torsdag 31 maj 2012

babycafe

Idag har jag och mimmi varit på babycafé. Det gick  ok, hon sov mest så det var skönt. Kvinnan som håller i det tog mimmi en stund så jag fick vila armarna och dricka en kopp kaffe och prata lite med andra mammor. När mimmi vaknade till gick det dock inte längre utan vi åkte hem, inget kul när hon gallskriker medan alla andras ungar var glada o nöjda... även om man förklarar att hon har kolik så är det svårt att förstå vidden av det om man inte haft ett kolikbarn själv. Jag kan inte lägga ifrån mig mimmi en sekund, även om jag bär omkring på henne så blir hon inte alltid tröstad, att åka vagn är bara att glömma osv.. Men vi kommer absolut gå igen, troligtvis nästa vecka. 

Har nu fått en tid till barnkliniken, dock inte förens torsdag nästa vecka så det är bara att hålla ut...


Imorn ska vi till v-by för på lördag fyller syster S år och hon har valt att fira där då det är svårt för oss alla att komma till henne, dels är det långt och dels bor de för litet. Ska bli trevligt, mimmi har ju inte varit i v-by ngn gång ännu. Imorn  blir hon 7v.






1 kommentar:

  1. Hoppas ni har det toppen bra i V-by =) kraaam Malin

    SvaraRadera