lördag 12 maj 2012

Envis som synden och titta på lägenhet..

Såklart så kunde jag inte hålla mig, jag matade Mimmi och klädde sedan på henne och satte henne i sjalen. Tog sedan på mig jackan och på med ronjas koppel. Sedan gick vi ut!

Det gick faktiskt riktigt bra, Mimmi somnade direkt;) Jag använde flexikopplet på Ronja så det inte skulle bli några hastiga ryck ifall hon skulle dra till. Nu gick jag inte världens längsta promenad, men tillräckligt för att rasta ronja iaf. Hann precis in innan det började regna igen med.

Mimmi påklädd och redo =) Hon börjar få lite stadga i nacken nu och klarar att hålla uppe huvudet en stund;)









Sover så gott;)













Ser rätt så mysigt ut;)
















I morgon bär det av mot Linköping. Vi ska titta på två lägenheter där. Jag pratade med nuvarande hyresgäster och lyckades med att få se ena lgh kl 11 och andra kl 12, känns bra att ta det på samma gång så vi slipper åka fram och tbx massor med ggr (för mimmis skull). Den ena är en lgh på 80 kvadrat (en 3a) och den andra är en lgh på 90 kvadrat (en 4a). Vi får väl se om någon av dem visar sig intressant. Tyvärr är det minst 4 andra som också ska kolla på lägenheterna så chansen är väl inte megastor att vi får en av dem men vi hoppas på det bästa;)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar