lördag 31 december 2011

Köpt på mellandagsrea till grodan

Det blev lite kläder till bebben, själv hittade jag inget speciellt, dels var jag inte särskilt pigg och dels känns det inget kul att köpa något som man ändå inte kan ha så länge...

En mysig heldress till grodan. Vi vet ju inte könet än men vi har båda en känsla av att det är en pojke så har blivit naturligt att köpa lite mer "pojkaktiga" kläder. Dock kommer grodan få ha kläderna oavsett om h*n är en pojke eller en flicka.
 En röd body med ugglor på
 Denna var inte på rean men vi kunde inte låta bli. Den mysigaste overallen jag sett och känt på. Tjock och härlig, en sådan skulle man ha själv;) Denna kommer grodan att få åka hem från BB i. April är en lurig månad, kan vara varmt och sol eller snö och kallt, tror dock att en tjock overall uppskattas av en nyfödd ändå, det är ju ingen sommarvärme i vilket fall och säkerligen blåsigt.
 Sött mönster med små stjärnor inuti.
Denna var inte heller på rean men en viss Brandon bara skulle ha den, tror ni förstår varför;)

Söt är den iaf, och helt klart till för en pojke, men skulle säkert funka till en tjej med;)
Mysbrallor med mudd
 Ett par till fast i en mindre storlek. Vi har valt att köpa kläderna i strl 56 och 62. Ingen idé att köpa strl 50, för om ungen följer min och mina syskons födelsevikter har vi en stoor bebis att vänta..
En röd body
En vit/lila randig omlott body
En pyjamas
Små tossor som passar till overallen =)
















Det är så mysigt att köpa bebiskläder och säkerligen köper vi alldeles för mycket men det är svårt att låta bli;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar