torsdag 22 december 2011

ingen bra dag att handla på..

Nu är jag äntligen hemma igen. Galet mycket folk var det, och värre blir det nog under kvällen när folk som jobbat idag slutar.

Vad svårt det var att hitta en klänning som passade, och det var inte magen som var problemet. Det är bysten som vuxit flera storlekar.. suck, när man redan innan är stor där så blir man inte överlycklig av att hux flux växa 2-3 storlekar till. Det spelade ingen roll att jag tog klänningar flera storlekar större än vad jag brukar ha, det passar inte där uppe i alla fall, och då får jag dessutom ett tält till nederdel.. men tillslut hittade jag en som satt någorlunda. Klänningen har ett annat material upptill som är stretchigare och det är inte urringat så inget som riskerar att ramla ut=p Nertill sitter det ganska tajt över magen (duhh det är ju ingen gravidklänning) så den passar nu men troligtvis inte om en månad. Hoppas dock kunna använda den när jag inte är gravid längre. Till det köpte jag svarta mamma-leggings.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar