söndag 4 december 2011

Trött, så trött

Idag har jag gått som i en dimma av trötthet. Vaknade vid 7 och släppte ut hundarna och gav alla djur mat. In med hundarna igen och lät dem äta. Sedan gick jag och la mig igen.. och sov till 11:30!! Fick lite panik då jag vet att hundarna eg behöver gå ut efter en timme när de ätit för att göra ifrån sig, men när jag gick ut i hallen sov de så lungt (tills jag kom och öppnade ytterdörren) De fick springa en stund på gården och nu är de i hundgården. De älskar det inte, men de måste vänja sig om de i framtiden ska kunna vara där när vi inte är hemma.

Nu sitter jag i soffan och bara myser, ska tända en brasa snart och vänta på att få hämta B, blir nog väldigt sent, kring 23 skulle jag tro. Hade han inte varit ledig imorn så skulle han fått sova över där, men nu har han redan sovit där i natt och jag måste ju säga att jag föredrar att ha honom hemma;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar