tisdag 3 april 2012

Ny dag

Gårdagen spenderades i sängen, kunde inte göra annat men idag är det bättre och om en stund ska jag ta mig en tur till stan för att handla mat. Tänkte passa på o åka tidigt innan folk slutar jobbet.

Är lite yr fortfarande men jag ska ta det lugnt så det kommer nog gå fint:)

Imorn är det B födelsedag så är på jakt efter en tårta med, brukar alltid baka själv men det orkar jag tyvärr inte denna gång, det får gå ändå.

En lång matlista har jag skrivit, har tänkt börja bunkra upp med hundmat och mat till oss som vi lätt kan fixa när grodan behagat titta ut, för kan tänka mig att avancerad matlagning till oss inte är under högsta prioritering då=p

Om vi haft större frys hade jag gjort storkok och fryst in i matlådor men som det ser ut nu får det inte plats, hade varit väldigt smidigt annars.

1 kommentar:

  1. Vet du om B önskar sig någonting förutom grillen? :)

    Kramar!

    SvaraRadera