lördag 21 april 2012

Besök

Igår kom 2 av mina syskon på besök, syster V och bror S. De hade med sig Ronja hem och hon märkte direkt att något var annorlunda hemma.

Ronja var så uppspelt att hon först bara fick vara i farstun men efter en stund fick hon komma in och kika lite.
Oj vad hon luktade gott den där lilla saken som låg i mattes knä;) Mimmi fick ett par slick på huvudet och blev helt blöt, hehe. Men tycker det hela gick riktigt bra, när Ronja fått hälsa lugnade hon ner sig och la sig på mattan:)

Denna helg är tuff, B jobbar heela helgen och sover där, så jag är själv med Mimmi. I natt var hon vaken stor del av tiden och B fick verkligen ruska till mig flera ggr för att jag skulle vakna till och börja pumpa.. O då tog ändå han hand om själva matningen, nu blir det bara jag.

Jag vet att jag klarar det, absolut, tänker på alla ensamstående som alltid har det såhär, men tänker inte förneka att det känns jobbigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar