fredag 6 april 2012

Lite bilder på bebissaker

Eftersom jag inte har så mycket att göra tänkte jag att jag kunde ta lite bilder på saker som jag inte visat upp i bloggen förut.

Vi har fått låna syster V's systemkamera som vi ska ha med oss till förlossningen, då de bor ett par timmar ifrån oss fick vi med den redan när vi var där senast, så därför passar jag på att öva lite;)

Bild på fina sängmobilen (köpt i ullared)

Vi har förstorat upp en 3d-ul bild på grodan och satt den ovanför hennes säng =)
En filt att ha med till förlossningen. Tycker verkligen om villervallas kläder och filtar, det är så fina färger =)
En bodysuit från molo =) strl 62
En body från polarn och pyret, strl 56
Ännu en body därifrån, strl 50
 En till bodysuit från molo, denna i strl 68
En bodysuit från villervalla, också i strl 68
Ett par söta blöjtrosor =)
En overall/bodysuit från polarn och pyret, strl 56
En jättemysig sommarklänning från lindex, strl 62
En knyt-klänning från polarn och pyret, strl 68
Även denna klänning från lindex, strl 68
En jeansklänning, köpt på myrorna =) strl 62 tror jag det var.










Nu har alla dessa kläder inte köpts in på en gång utan under lång tid, visst har jag köpt en del kläder men så extremt mycket är det inte. Jag har varvat både med nytt och begagnat samt köpt allt från strl 50 till strl 68, så visst kommer det behövas mer efter hand.

Sedan vi fick veta att det är en tjej har det ju fyllts på lite med klänningar, jag har försökt köpa lite större strl så hon kan ha dem i sommar. Känns som att det är väldigt smidigt med antingen bara klänning och blöja eller att ha strumpbyxor/tajts till =) Jag har iaf varierat mig mycket vad det gäller färger och inte snöat in mig på bara rosa, även om det är fint det också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar