tisdag 10 april 2012

Magbild v 39

Denna veckas magbild kommer här:)
Taget idag, v 39 (38+3)

Fick hem bilderna jag beställt idag, jag har framkallat bilder från v 10 tills nu som jag satt i ett blädderalbum. När man tittar där kan man verkligen se hur mycket som hänt under graviditeten. Nu menar jag inte bara magen även om det såklart är det tydligaste utan även övriga kroppen..

Får hoppas att det inte blir allt för svårt att komma tillbaka, och sedan gärna fortsätta 10 kg ner till;) tänker dock inte stressa, först och främst ska jag njuta av att vara hemma med grodan, resten kommer sedan =)


Hade svårt att sova i natt, men tog igen det på förmiddagen då jag lade mig för att "vila" vid 11 och sov till 14 =) Det var väldigt skönt kan jag meddela.

Nu känner jag verkligen av det här med att vara höggravid. Kroppen orkar inte riktigt längre.. Det gör ont att resa sig, det är tungt att förflytta sig och det är svårt att böja sig. Förhoppningsvis är det över snart och vi får träffa busungen som ställt till det så mycket för mig, åh vad grodan är efterlängtad <3




2 kommentarer:

  1. Jag tycker iallafall du är fin!!

    SvaraRadera
  2. Tack söta du:) tänker att det finns en orsak iaf, då känns det ju liite bättre ;)

    SvaraRadera