torsdag 29 november 2012

Sömn..

Nu väntar jag på att B ska komma hem. Mimmi har varit helt hopplös här ikväll. Det tar verkligen på krafterna att söva henne, hon är jättetrött men ändå ska hon bara Inte sova.. Tillslut somnade hon i min famn och jag gick då in och lade henne i sin säng. Hann dock inte ur rummet innan hon började ropa, fick sedan stå i en timme och vagga sängen (har vyssanlull-tassar på sängen) innan hon tillslut slöt ögonen.

Trodde inte att vi redan skulle behöva tampas med så jobbiga nattningar:/

Imorn är det öf igen så vi får gå upp runt 7. Eller, Mimmi är ju vaken långt tidigare, det är bara jag som brukar få en stund att sova på morgonen i vanliga fall.

Idag var jag även och hämtade ut regnskyddet till babyjoggern som vi beställt på amazon, med frakt kostade det drygt 250kr vilket är en del billigare än i barnvagnsaffären - det kom lägligt, vill inte köra den utan regnskydd..


Nästa vecka blir det nog en tripp till Vadstena för att besöka Cecilia & Christian, Lucas och nytillskottet Loke, mysigt med bebis:)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar