onsdag 9 november 2011

Mat..

Dagens mat. Lite udda mix men jag köpte helt enkelt det jag kunde tänka mig att äta. Fortfarande lättare att få i mig kall mat än varm.

Det är bacon, paprika, gurka, morot, citron och en dipsås. Till det ett glas iste.

Jaa, jag äter citronen som den är, haha, älskar surt i vanliga fall men nu är det extra gott:)

Tyvärr lyckas jag inte äta så mycket som jag borde. Då jag ätit så lite under så lång tid så känns det att magsäcken krympt ihop och jag blir mätt jättesnabbt, hungern finns inte heller som den borde (kl är 18:00 och detta är mitt första mål mat förutom frukost o'boyen). Sitter nu och är proppmätt men har inte fått i mig mer än 1/3..

Funderar på om jag kanske borde börja med något mer tillskott? Äter ju järntabletterna men borde kanske ta någon multivitamin eller något. Vill inte att grodan ska få näringsbrist för att jag äter dåligt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar