onsdag 16 november 2011

lurade..

Vi blev lite lurade av Kiwi igår kväll. Trodde att hon skulle börja föda då hon var orolig och ville ha oss nära hela tiden. Hon hade även små sammandragningar och andades häftigare, men men, sedan blev allt lugnt och hon sov som vanligt. Idag visar hon inga tecken på att det skulle vara på g, så får vänta lite till.. Hon är på dag 63 idag, men de kan föda mellan dag 59-70 så det kan dröja ytterligare några dagar.

Själv har jag fruktansvärt ont i ryggen. Grinar illa när jag ska försöka ligga ner, det är främst korsryggen men även fram neråt så det är väl bara att inse att jag åkt på foglossning..suck.. Inte alls kul med tanke på att jag sitter så pass mycket i bilen och kör varje dag (får ont av att sitta still i samma läge). Vi har inget val, jag måste köra då B ännu inte har körkort så får hålla tummarna att det inte blir värre. Ska leta upp lite ryggövningar för att stärka ryggen sedan åker fogbältet på också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar