söndag 20 november 2011

förmiddag..?

Sitter och väntar på min hyresvärd, hon skulle komma idag på fm så jag gick upp tidigt och duschade trots att jag inte fått någon sömn i natt heller då Kiwi vill ha sällskap konstant när jag väl är hemma..

Men förmiddag, är inte det före 12? Eller är det bara jag som tycker det? Nu är klockan halv tolv och hon har ännu inte hört av sig - jag bad henne smsa innan så jag kan se till att hundarna är inne (hon är hundrädd) när hon kommer.

Jag börjar jobba vid 16.15 idag till 21:15 (åker hemifrån 15:30) så det är skönt med ett kort pass, annars har jag fått långa pass nu senaste tiden (de har börjat sätta in långa pass på helgerna då det behövs extra).
Från att knappt jobbat alls under 2 månader har jag nu jobbat förra helgen, lite i  veckan, denna helg och även imorn. Är ganska trött, tror inte kroppen var beredd på en sådan "chockstart" haha, jag har ju varit hemma så mycket nu och tagit det lugnt. Sedan ovanpå det då med kattungarna som hållit mig vaken om nätterna.

Igår hade jag fogbältet på mig på jobbet, jag hade dragit åt det lite väl hårt märkte jag efter några timmar. I början var det jätteskönt med stödet men framåt 18:00 började det göra ont, dock var det mitt i kvällsmaten så kunde inte gå ifrån och fixa det (är ju inte så diskret att dra upp jobbkläderna, visa magen och försöka släppa på bältet (det sitter åt rätt bra dessutom) så fick hålla mig till efteråt då jag sprang in på toan och lossade lite på det.. Nu har jag lite bättre koll på hur hårt det ska sitta;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar