onsdag 30 november 2011

Jobb idag, RUL imorn och jobb på fredag

Imorse var jag och lämnade B på jobbet, sedan åkte jag hem och vilade lite, nu äter jag vårrullar som vi gjorde igår och gör mig redo för jobbet. Idag jobbar jag mellan 16:15-21:15 så det är ett kortare pass, men jag måste åka senast 15:30 och kommer hem 22:00 så hela eftermiddagen/kvällen "försvinner" ändå.

Imorn är det dax för RUL, längtar jättemycket. Det är ju nästan 2 månader sedan vi var på förra UL så det borde ju ha hänt en del sedan sist;) Blev lite nojig förut så var tvungen att lyssna på bebis hjärta, och visst slog det som det skulle, konstigt vore väl annars eftersom h*n har busat och sparkat hela natten.
Nu på morgonen är magen stenhård och det gör ganska ont och krampar lite. Det går över efter en stund men det är lite obehagligt. Undrar om det är lite förvärkar som kommit? Vet att man kan få det tiidigt och det betyder inte alls att bebis vill komma utan bara livmodern som "tränar". Får väl fråga BM imorn när vi ändå är på UL..

På fredag är det jobb igen, även då kvällspass, fast slutar 20:30

Update: menar förstås sammandragningar, inte förvärkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar