torsdag 10 november 2011

Dagens sysselsättning..

Idag har dagen ägnats åt att sy upp gardiner. Alla gardiner i huset var för långa så det fanns en hel del att sy upp. Inte speciellt roligt och jag har verkligen dragit ut på det. Nu har vi inte så många fönster i vårt lilla hus men vi har även gardiner som avskiljare för städskrubben samt gardiner som skiljer farstun och v-rummet åt så det blir en hel del iaf.

Trodde det skulle gå snabbt och smidigt, men icke.. Symaskinen surade så fick sy upp alla gardiner för hand, suck..

Nu är det gjort iaf och bra blev det=) Om en månad får jag börja om igen då alla julgardiner ska upp istället.. men det tar vi då;)

Om en stund ska jag skjutsa B till jobbet, han ska sova där till imorn. Själv ska jag jobba i helgen, fredag och söndag. Fick 2 långa kvällspass men hoppas att jag ska orka, det var ett tag sedan jag jobbade nu, men tycker det ska bli skönt att komma hemifrån ett tag och jag gillar faktiskt mitt jobb, även om det kan bli väldigt körigt ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar