måndag 14 november 2011

Ajaj..=(

Natten har varit hemsk. När jag la mig märkte jag att jag sträckt ryggen ordentligt. Jag hade så ont och kunde inte ligga på ryggen alls och magen går inte att ligga på längre mer än några minuter.. Efter flera timmar stod jag inte ut längre utan gick upp. B vaknade och snäll som han är så masserade han min rygg trots att han skulle upp och jobba idag, tack älskling. Sedan kunde jag sova en stund på ena sidan iaf.

Måste verkligen börja tänka på att lyfta bättre, jag brukar vara noga men igår hamnade jag i ett knepigt läge vid en förflyttning av en brukare och hade inget val utan var tvungen att stå så - vilket jag nu fick betala för..

Det är lite bättre idag iaf. Har skjutsat B till jobbet och har nu tänt kaminen=) Mango ligger och myser med mig i soffan och Kiwi är instängd i sovrummet, kattungarna kommer snart så hon får inte vara i hela huset då hon kan lägga dem på loftet där de riskerar att ramla ner, dessutom vill jag inte att hundarna ska råka få tag på dem om hon föder dem när jag inte är hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar