tisdag 11 oktober 2011

Ullared på lördag!

På lördag ska jag till Ullared och shoppa loss med syster S. Då hon bor i Gbg så kommer jag ta en bussresa till Ullared där hon möter upp mig och så har vi en heldag tillsammans:)

 En annan positiv sak med att ta en bussresa (förutom att jag slipper köra såklart) är att det blir mycket billigare än att åka vanlig tåg/buss. Med detta bolag åker jag t/r för 250kr, dessutom serverar de kaffe o smörgås gratis på bussen =) 

Nu råkade jag boka en långlördag så kommer åka från Norrköping 4.00 på morgonen (Ullared öppnar kl 7.00) och åker hem 17.30 från Ullared. En heldag med andra ord. 

Hoppas jag inte tagit mig vatten över huvudet nu bara, vet att jag fortfarande mår väldigt illa på morgonen och eftermiddagen men får helt enkelt ha med mig mycket som jag kan småäta med jämna mellanrum. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar