tisdag 18 oktober 2011

Jobba

På grund av flytt och illamående har jag inte kunnat jobba på ett tag, men idag ska jag jobba några timmar. Känns helt lagom att jobba 15-20. Orkar inte jobba fulla pass nu så det är utmärkt att jobba 5 timmar, och att sluta vid 20 är också bra eftersom jag nu för tiden ofta går och lägger mig 20-21 (känner mig som en tant, haha)

Lite typiskt att mitt andra jobb också ringde igår och ville att jag skulle jobba samma tid där, lite svårt att dela på mig..

I natt hade jag min första mardröm på flera år, har faktiskt inte haft någon mardröm sedan jag skaffade Ronja (schäfer). Innan drömde jag mycket om inbrott mm och eftersom Ronja är världens bästa vakthund blev jag snabbt väldigt trygg med henne och mardrömmarna slutade.
 Nu tror jag att mina mardrömmar är på grund av graviditeten. Det är inte ovanligt att man drömmer konstigt när hormonerna rusar i kroppen (tydligen).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar