måndag 24 oktober 2011

Idag är det tre år sedan..

..Brandon friade till mig<3

Just då befann vi oss i USA utanför Nashville där han bodde. Trots att det var slutet på oktober och kallt i Sverige så var det högsommarvärme där. Inte trodde jag då att vi tre år senare skulle bo i ett litet hus i Sverige och ha en liten bebis på väg.

Det har hänt otroligt mycket under dessa 3 år, vi har verkligen fått kämpa för att kunna vara tillsammans då myndigheter och ekonomiska svårigheter gång på gång satt käppar i hjulet för oss. Jag kunde aldrig ana att det skulle vara så svårt för en person att få komma till Sverige (frivilligt) för att arbeta, bo och betala skatt.

Trots alla svårigheter har det varit värt det. Jag skulle aldrig vilja byta det mot något, alla erfarenheter på vägen har gjort att jag vuxit som människa och vågat tro på mig själv och att vi fixar det tillsammans. Jag är också övertygad om att om vi inte älskat varandra så mycket som vi gör så hade vi inte stått här idag.
Vi har dessutom fått stor hjälp av min underbara familj, de har alltid funnits där och hjälpt och stöttat oss. Älskar er alla<3

Igår var vi och åt söndagsbrunch på Dufweholms herrgård med syster J och hennes man. Vi hade en toppendag och maten var fantastisk=) Så därför firar vi bara med att ta det lugnt idag, fortfarande mätta från igår;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar