måndag 31 oktober 2011

Firat småsyskonen

I helgen har vi varit i Vimmerby och firat 2 av mina småsyskon som fyllt år. Samy som fyllde 18 fick pengar till körkortet och Vici som fyller 16 på onsdag fick en ritplatta. Båda verkade nöjda för sina presenter.

Vi firade hos mamma men på söndagen hann vi även åka förbi pappa en sväng (tur att de bor nära varandra;) Förutom jag och brandon så var även min storasyster Sandra och hennes sambo där så det blev ganska trångt i mammas lilla lägenhet med 4 extra vuxna och  3 hundar, vi är dock vana att ha det lite trångt när vi ses så det är inget problem (det blir så i en stor familj).

Jag fick hjälp av min bror att tvätta bilen vilket var väldigt behövligt, såg ju knappt vilken färg det var på bilen innan.. men nu är den fin igen:)

3 busvovvar på topphumör=)
Efter en lång dag av bus och promenad somnade alla tre i sängen.











Bästa kompisarna=) Självklart började Nellie löpa (för första gången) när vi var hos mamma och vi hade inget skydd med till henne men vi löste det med ett par trosor och trosskydd, hon blev så snygg;)














Jag och mamma åkte förbi mormor och morfars grav på lördagskvällen och tände ljus. Saknar dem väldigt mycket<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar