onsdag 19 oktober 2011

Jag överlevde..

.. gårdagen, men puhh vad jobbigt det var. Just nu har vi väldigt krävande patienter på ena sidan (där jag naturligtvis fick jobba) som tar tid och man måste hela tiden vara 2 hos dem, och på kvällen är vi bara 2 personal vilket betyder att de andra patienterna får vänta (förutom akutlarm såklart). Så det blev inte en endaste minuts rast, bara springande fram och tillbaka hela kvällen.

I normala fall tycker jag bara detta är roligt, då går tiden snabbt och man slipper dötid, men igårkväll kändes det verkligen jobbigt, för när jag blir stressad, då får jag ont och mår illa.

Jag hoppas tröttheten minskar snart, för inte vill jag sluta jobba nu och bara vänta på bebisen, för då blir väntan väldigt lång..

Jag gick och lade mig vid 21.00 igår och vaknade 10.00 idag, haha, snacka om att sömnbehovet har ökat rejält.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar