söndag 9 december 2012

Klar!

Nu är den färdig, aldrig mer mormorsrutor. Det är så tråkigt.. men fint blir det;)

Skulle såklart kunnat göra den mycket större men jag orkar verkligen inte, 9x7, dvs 63 rutor, räckte gott och väl. Började den 16 november och blev färdig igår. Då gjorde jag ändå inget på filten den vecka magsjukan härjade så tycker det gick rätt fort, att fästa trådarna tog längst tid. Första gången jag avslutat ett projekt med mormorsrutor, annars brukar jag ge upp efter en ca 20 rutor, hehe, märks att jag inte har så mkt att göra här hemma;p

Filten är som sagt inte superstor men kommer passa utmärkt till vagnen eller bilen, tjock är den också och Mimmi älskar färgerna, hon har suttit och lekt med rutorna allteftersom jag gjort dem klara;)


Kan tyvärr inte lägga upp bilder längre. Har tydligen använt allt mitt utrymme på blogger... kommer troligtvis byta blogg så snart jag kan för att blogga utan bilder känns väldigt meningslöst.. Frågan är vilken sida man ska byta till?


2 kommentarer:

  1. Blogg.se är bra :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller på att starta upp en blogg där:) fast bra mkt krångligare med kodmall osv är det, det slipper man ju här på blogspot. Men, jag får väl lära mig;)

      Radera